Proszę o wypełnienie poniższego formularza, a w ciągu 1 dnia roboczego dostaną Państwa wycenę. Poniżej formularza, znajdą Państwo kilka informacji o naszych szkoleniach.
Mamy przyjemność przedstawić Państwu naszą ofertę na kompleksowe wdrożenie aplikacji i usług dostarczanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w ramach realizacji projektu „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa”, wpisanego do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013 w działaniu 2.2 Rozwój e-usług.
Większość urzędów w Województwie Mazowieckim przystąpiło do tego programu, jednak nie wszystkie Urzędy wdrożyły EZD z różnych przyczyn. Dlatego proponujemy nasze usługi które gwarantują uruchomienie i wyszkolenie każdego pracownika w Państwa jednostce, w rekordowo krótkim czasie.
- „Prezentacja EZD” – Przedstawienie system EZD, czym on jest, jak działa, jakie są jego silne strony i jakie są jego słabe strony. W trakcie prezentacji, Prowadzący odpowiada na wszelkie pytania dotyczące systemu EZD i może rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące tego systemu.
- „Konfiguracja serwera” – Serwery EZD znajdujące się w Państwa urzędzie wymagają odpowiedniej konfiguracji, jak i trzeba odpowiednio skonfigurować system EZD aby działał zgodnie ze Strukturą Organizacyjną Państwa urzędu.
- „Szkolenia” – Wszystkie szkolenia są w formie praktycznych warsztatów (każdy uczestnik ma dostęp do komputera), jak i odbywają się w Państwa siedzibie. Szkolenia sa przeznaczone dla:
- Pracowników Kancelarii i sekretariatu.
- Pracowników merytorycznych.
- Kadry Kierowniczej.
- Kadry Zarządzającej.
- Administratora lokalnego.
- „Wsparcie lokalne” – Wspieramy Państwa od pierwszego dnia uruchomienia systemu (nasz zespół będzie dostępny w Państwa jednostce), aby udzielić natychmiastowych praktycznych rozwiązań poszczególnym pracownikom i referatom.
- „Wsparcie dla Administratora” – Specjalna linia wsparcia dla lokalnego informatyka z zakresu działania systemu EZD.
- „Wsparcie dla Pracowników” – Specjalna linia wsparcia dla pracowników Państwa jednostki, gdzie będą mogli rozwiać swoje wątpliwości dotyczące sposobu działania systemu EZD.
- „Audyt przed wdrożeniowy” – Każda Jednostka Samorządu Terytorialnego, ma ustalony swój obieg dokumentów oparty na instrukcji kancelaryjnej. Ten Audyt ma na celu sprawdzenia stanu rzeczywistego stosowania instrukcji kancelaryjnej w danym urzędzie.
- „Audyt po wdrożeniowy” – Audyt ma na celu wykazać „czy pracownik właściwie stosuje system EZD” w Państwa jednostce.